Beestachtige pannenkoeken - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van marolinda - WaarBenJij.nu Beestachtige pannenkoeken - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van marolinda - WaarBenJij.nu

Beestachtige pannenkoeken

Door: Marolinda

Blijf op de hoogte en volg

25 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Nou al ruim een week terug in Suriname. Waar vooral alle muggen erg blij waren met alle bloeddonaties...

Een rustig weekje achter de rug op sociaal gebied. De avond dat ik met Annenmiek tot 3 uur 's nachts in de tuin heb zitten kletsen (zonder alcohol ;-) ) niet meegerekend.
Ik ben zelfs thuis gebleven toen de meiden uit eten en naar de Havana Lounge gingen om aan mijn stageverslag te werken.

Paar dagen geleden lekker pannenkoeken gebakken. En dan wel HEEL speciale.
In het beslag zaten meelwormen uit het pak pannenkoekenmix dat we net hadden gekocht. Tja in Nederland zal je het beslag meteen weggooien maar hier in Suriname moet je je gewoon aanpassen. Dus gewoon de beestjes uit het beslag gehaald. De pannekoeken zelf werden omgedraaid met een spatel waarmee vorige week een vleermuis die in huis zat is doodgeslagen door Audry (ja heb het arme beest niet kunnen redden want ik zat in Curacao). En of dat nog niet genoeg moesten we het suiker dat op de pannenkoeken ging eerst mier vrij maken.
Maar lekker dat ze smaakten! :-D :-) :D

Nou straks lekker uit eten en dan bij La Caff even een drankje en een dansje doen om het weekend in te luiden!!!

Kus!!

  • 25 Juli 2008 - 21:05

    Nel Koetsier:

    wat een griezel verhaal
    ik heb ook weleens meel wormen in de bloem gehad Hilde!Opa wilde hebben dat ik het in de vui
    lnisbak verwijderde.
    leuk dat ik wat van je hoorde.veel liefs van oma koetsier,en een dikke kusss.

  • 26 Juli 2008 - 14:03

    Daantje:

    Hey meis!!

    Hoe is het met je?? Lukt het een beetje met je stageverslag?? Wat een heerlijk verhaal over die pannenkoeken.Nu moet ik er niet aan denken, maar daar zou ik precies hetzelfde doen haha. Meis leuke foto's!! Ik mis jullie!!

    kus

  • 26 Juli 2008 - 18:42

    Inguh:

    Hey pannekoek!
    Prepare yourself.... Whitin one week I will be there!!! :-) :-) :-)
    xxx

  • 28 Juli 2008 - 18:14

    Veerle:

    waw Maro!
    t ziet er wel weer fantastisch uit al je ervaringen. om iedereen meer dan gewoon jaloers te krijgen!!!

    k wou dak ook op Curaçao was en dat we elkaar tegen t lijf hadden gelopen....

    tot gauw?

  • 28 Juli 2008 - 18:15

    Veerle:

    alleja,
    t vieze pannenkoekenverhaal is eigenlijk ni zo fantastisch :-)

    maar toch ben ik jaloers!!!

  • 01 Augustus 2008 - 12:13

    Inge:

    van maanden naar dagen van dagen naar uren... over 25 uur zit ik in het vliegtuig!! :-)

  • 01 Augustus 2008 - 19:08

    Hette:

    Heerlijk zulke pannenkoeken. Wanneer je die beestjes er gewoon in laat zitten dan heb je ook nog wat vlees. Morgen krijg je dus bezoek. Veel plezier nog de laatste maand.

  • 11 Augustus 2008 - 16:06

    Audrey:

    Zo meid, geniet nog van je laatste weekjes, want het is hier in Nederland echt absurd koud :S Ik ben er nu een dag en zit nog steeds te bibberen. Gelukkig ging de vlucht wel goed en moest ik m'n tas niet openmaken :D
    Ik ben ook niet meer ziek geworden van de boomkip gelukkig haha!

    Ik vond het echt super met jullie in ons huisje en mis het nu allemaal al :( Maak er nog wat van daar en ik ben benieuwd naar alle avonturen!

    Liefs Audrey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname 2008

Recente Reisverslagen:

06 September 2008

Little peace of heaven.....

23 Augustus 2008

The end is near...

11 Augustus 2008

Mmmmm boomkip

25 Juli 2008

Beestachtige pannenkoeken

17 Juli 2008

Een wereld van verschil!

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 18561

Voorgaande reizen:

12 April 2008 - 02 September 2008

Suriname 2008

Landen bezocht: