Suriname here I come...... AGAIN!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van marolinda - WaarBenJij.nu Suriname here I come...... AGAIN!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van marolinda - WaarBenJij.nu

Suriname here I come...... AGAIN!!!

Door: Marolinda

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2008 | Nederland, Leeuwarden

Lieve vrienden, familie en onbekenden,

Tis eindelijk officieel ik ga weer op stage naar Suriname! Heb net mijn vliegticket geboekt, en het voelt nu eindelijk 'echt'.

Voor iedereen die het nog niet weet... Ik begin maandag met alle stage voorbereidingen in Diergaarde Blijdorp. En op zaterdag 12 april vlieg ik naar Suriname om daar in Paramaribo Zoo me de laatste 4 maanden met de voeding van de dieren bezig te houden.

Dus ik zal nog ruim een maand de Friese kou moeten trotseren :-(

Verder weten jullie allemaal van mijn vorige weblog hoe de site werkt en hoe je reacties kan posten. Dus das makkelijk. Hou de site, zeker vanaf 12-04, in de gaten voor updates!

Liefs,
Maro

  • 07 Maart 2008 - 13:50

    Leonie:

    He Maro!
    Leuk dat ik dit via deze site kan volgen!! Is het voor je afstuderen?? Ik hoop dat je er heel veel plezier beleefd en geniet van alles wat je tegenkomt en kan doen daar!!

    Kus!!

  • 14 Maart 2008 - 10:44

    Veerle:

    Geniet ervan!
    En als je terug bent dan moeten we echt eens afspreken!!!
    Dikke kus

  • 17 April 2008 - 11:27

    Olga:

    Hi Marolinda,

    Alles lekker met je? Wij zitten hier in spannende afwachting van berichtjes en foto's.
    Vanmiddag zal ik nog proberen met mijn moeder een mailtje te sturen.
    Jadran en ik gaan donderdag 24-4 twee weekjes naar Zuid-Frankrijk dus dan is van onze kant even radiostilte.
    Ik hoop dat je een heerlijke tijd hebt en tot de volgende mail maar weer.

    Olga.

  • 19 April 2008 - 15:48

    Papa En Antoinette:

    Hoi Marolinda,
    Wij zijn erg benieuwd naar je stageplek en zo.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Suriname 2008

Recente Reisverslagen:

06 September 2008

Little peace of heaven.....

23 Augustus 2008

The end is near...

11 Augustus 2008

Mmmmm boomkip

25 Juli 2008

Beestachtige pannenkoeken

17 Juli 2008

Een wereld van verschil!

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 18586

Voorgaande reizen:

12 April 2008 - 02 September 2008

Suriname 2008

Landen bezocht: